ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΝΕΟΛΑΙΑΣ και ΑΘΛΗΣΗΣ
ΔΗΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ
ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ 55, 45221 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
ΤΗΛ.
26510 83940 FAX 26510 75784
www.pkdi.gr
E-mail:
pkioannina@gmail.com
Κυριακές στο πανί
Ασυνήθιστες Ερωτικές Ιστορίες 2
Φρανσουά Τρυφώ,
Οπωσδήποτε την Κυριακή!
(Vivement
Dimanche!),
Γαλλία, 1983
Οι
Κυριακές στο πανί, που
διοργανώνει
το Πνευματικό Κέντρο
Δήμου Ιωαννιτών, προβάλλουν, στο δεύτερο μέρος του κύκλου
Ασυνήθιστες Ερωτικές Ιστορίες, την ταινία
του
Φρανσουά Τρυφώ, Οπωσδήποτε την Κυριακή! (Vivement
Dimanche!),
Γαλλία, 1983, διάρκεια: 110 λεπτά. Πρωταγωνιστούν οι:
Fanny
Ardant, Jean-Louis
Trintignant, Jean-Pierre
Kalfon.
Η
ταινία θα προβληθεί την Κυριακή 24 Μαΐου και ώρα 8.30
μ.μ., στον Πολιτιστικό Πολυχώρο «Δημήτρης Χατζής».
Η
είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.
O
ειδικός συνεργάτης του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών, κ.
Παναγιώτης Κράββαρης αναφέρει σχετικά:
Ο Κλωντ Μασουλιέ δολοφονείται ενώ βρίσκεται για κυνήγι στο ίδιο
μέρος που κυνηγά και ο Ζουλιέν Βερσέλ, ένας μεσίτης και γνωστός του
Μασουλιέ. Ο Ζουλιέν κρίνεται ύποπτος καθώς βρίσκονται τα αποτυπώματά του
πάνω στο αυτοκίνητο του Μασουλιέ, ενώ όταν η αστυνομία ανακαλύπτει, την
επόμενη μέρα, το πτώμα της γυναίκας του, η οποία ήταν ερωμένη του
Μασουλιέ, ο Ζουλιέν θεωρείται με σιγουριά ένοχος. Αυτός κρύβεται στο
μαγαζί του και η γραμματέας του, Μπάρμπαρα, αποφασίζει να τον βοηθήσει
να αποδείξει την αθωότητά του που με τόσο σθένος ο Ζουλιέν υποστηρίζει.
Τα στοιχεία όμως είναι εναντίον του και η Μπάρμπαρα διεξάγει τολμηρές
έρευνες που θα την οδηγήσουν σε σκοτεινά μέρη του υποκόσμου και
επικίνδυνες συναντήσεις με αινιγματικούς ανθρώπους, αλλά είναι
διατεθειμένη να ρισκάρει τη ζωή της γιατί είναι ερωτευμένη με το
αφεντικό της.
Είναι η τελευταία ταινία του Τρυφώ που κατά κάποιον τρόπο την
αφιερώνει στον Χίτσκοκ που τόσο θαύμαζε: Η ιστορία ξεδιπλώνεται γύρω από
έναν άντρα που αναζητείται για φόνο και προσπαθεί να αποδείξει την
αθωότητά του. Πέρα όμως από το στοιχείο του χισκοκικού θρίλερ, ο Τρυφώ
εισάγει μια ατμόσφαιρα φιλμ νουάρ, που υπαγορεύει την αμφιβολία για την
αθωότητα του ήρωα, ενώ μας κάνει να αμφιβάλλουμε και για την αθωότητα
της Μπάρμπαρα (S. Stoddard).